Kiválasztva 0 szolgáltató - Ajánlatkérés Ajánlatkérés a kiválasztottaktól

Csoportos ajánlatkéréshez kérjük jelentkezzen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés

Facebook Google

Regisztráció

Regisztráció Facebook Google

Csoportos ajánlatkéréshez kérjük jelentkezzen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés

Facebook Google

Regisztráció

Regisztráció Facebook Google

Csoportos ajánlatkéréshez kérjük jelentkezzen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés

Facebook Google

Regisztráció

Regisztráció Facebook Google

Csoportos ajánlatkéréshez kérjük jelentkezzen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés

Facebook Google

Regisztráció

Regisztráció Facebook Google

Csoportos ajánlatkéréshez kérjük jelentkezzen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés

Facebook Google

Regisztráció

Regisztráció Facebook Google

Csoportos ajánlatkéréshez kérjük jelentkezzen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés

Facebook Google

Regisztráció

Regisztráció Facebook Google

A gyerekzsúr, mint érzelmileg túlfűtött szuperrendezvény :-). Hogyan szervezzük?


Bulit szervezni gyerekeknek egyrészt a leghálásabb, másrészt talán a legrizikósabb feladat :-).

Hálás, mert a résztvevők mindenképpen élvezni fogják az eseményt, szinte kizárt, hogy bármilyen apró szervezési hibát észrevegyenek-reklamáljanak, és szinte biztos, hogy kizárólag csillogó, boldog és elégedett arcokat fogunk látni.
A rizikófaktor ugyanakkor mi magunk lennénk, a szervezők, - leggyakrabban a szülők -, akik megpróbáljuk mindig a lehető legtökéletesebb, legemlékezetesebb, legkülönlegesebb bulit összehozni gyerkőceinknek (a túlzott izgatottságól persze utólag sok-sok olyan dolog jut eszünkbe, amivel még jobbá tehettük volna a zsúrt :-) ).

Ne feledjük, a gyerekzsúr rendezése szervezési szempontból ugyanolyan feladat, mint bármely nagyobb rendezvény összeállítása!

Könnyítésül mai cikkünkben bemutatjuk a gyerekbulik szervezési menetrendjét és adunk néhány tippet is, hogy kis befektetéssel hogyan tehetjük különlegessé a nagy napot.

- 4 hét:

készítsünk “2 körös” vendéglistát.
Az első körbe a legfontosabb 3-4 barát fog kerülni, akik nélkül nem lesz buli a buli. Ha játszóházban szeretnénk szervezni a zsúrt, első körben azért kérjünk információt tőlük a rendelkezésre álló napokról, majd egyeztessünk az első körös vendégekkel a dátum tekintetében. Ahogy megérkeztek a pozitív válaszok, azonnal foglaljuk be a helyszínt (ha pedig otthonra szervezünk, értesítsük a család többi tagját). Mi amúgy a szombat délelőttöt találjuk a legideálisabbnak erre az alkalomra, a hétvégi délutánok-esték gyakran már foglaltak vagy lustulósak :-)
Döntsük el, hogy a zsúr egy bizonyos témára épül-e majd (mesefigurák), illetve már ebben a fázisban határozzuk meg a megrendezésre szánt összegkeretet.

- 3 hét:

a meghívók elkészítése.
A jelszó most is: “legyen különleges!”, tehát már a meghívónk is legyen az. Küldhetünk például “origami meghívót”, amelyből a gyerekek csákót vagy bármi mást hajtogathatnak (a meghívón bejelölt hajtásvonalak mentén) és abban jönnek a partyra, vagy készíthetünk mega-puzzle-t, amelynek minden egyes darabja egy-egy meghívó lesz.
Amikor aztán mindenki megérkezett, öszeállíthatjuk a puzzle-t:-)

Természetesen kérjünk visszaigazolást a szülőktől a részvételről, ideális esetben 10 nappal a buli kezdete előttig. Már a meghívóban figyelmeztessük a szülőket, hogy hozzanak a csemetéknek csúszásgátló zoknit, úgy játszóházba, mint otthoni zsúrra, valamint jelezzük, milyen parkolási lehetőség áll rendelkezésre a helyszínen. (Esetleg kérjük meg a szülőket, hogy jelezzék a visszaigazoláskor, maradnak-e majd – legyen az otthon nálunk vagy a játszóházban -, így akár a felnőtteknek is szervezhetünk külön programot a zsúr idejére, jaj, plusz munka :-) ).

- 20 nap:

A meghívók kiosztása. Ezt a feladatot akár a gyerkőcre is bízhatjuk..

- 18 nap:

Enni –és innivaló…
Ha játszóházba megyünk, ezt a feladatot gyakran átvállalják a helyszíni szervezők, elfoglalt szülőknek (hát ki nem az…) kényelmes megoldás, de mi is hozzátehetjük a magunkét :-)
A szabály nem lesz újdonság, egyszerűen, kézzel is fogyasztható, minél kevésbé “koszoló” falatkák kerüljenek az asztalra. A cikk írója még a tortát is ebben a szemléletben készíttette el, (hatalmas, a betöltött évek számát jelző egyszerű kalácstészta, közepén kettévágva és Nutellával megkenve, elnézést a reklámért :-)

Jópofa ötlet személyre szóló szalvétákat készíttetni, valamint megoldható az italok születésnapi vinyettázása is.

- 15 nap:

Rendeljük illetve tervezzük meg a tortát, otthoni zsúr esetén pedig szervezzünk programot/közös játékot a gyerekeknek (a játszóházakban ezt a pontot kipipálhatjuk, a helyszínen gondoskodnak róla).
Nevezzünk ki egy fotófelelőst is (nagybácsi, unokatesó), hogy ne kelljen majd a gyertya elfújásának pillanatában azon gondolkodni, hogy fotózzunk, vagy inkább éljük át a pillanatot.

- 10 nap:

a visszaigazolások megérkeztek, immár pontosan tudjuk, hány vendégre számíthatunk (kicsire és nagyra), kommunikáljuk a létszámot a játszóháznak, otthon pedig gondoljunk a dekorációra és a zenére.

- 7 nap:

a bevásárlást ekkor intézzük, hétköznap már nem nagyon lesz időnk erre!

- 2 nap:

küldjünk emlékeztető sms-t minden szülőnek.
Hívjuk fel a helyszínt (ha nem otthon leszünk), hogy minden rendben van-e a foglalással, esetleg lesz-e másik zsúr a mi ünnepségünkkel egyidőben.

- 1 nap:

ha a lakásunk a helyszín…. Pakoljunk el minden törékeny vagy értékes tárgyat, akár a szőnyeget is. Nem, a falat sajnos nem lenne elegáns letakarni…. :-)

- A NAGY NAP:

felkelünk (hajnalban), elmegyünk a tortáért (vagy elkészítjük), feldíszítünk (vagy csak izgulunk, hogy a játszóház szépen díszít majd), fogadjuk a telefonhívásokat (lesz egy-két lemondás), összepakolunk, megterítünk, mindenre gondolunk, felköszöntünk, gyertya után futunk, mert azt elfelejtettük, csomagolópapírt után is futunk, pót csúszásgátló zoknikat szerzünk be, megduplázzuk a chipses és pattogatott kukoricás zacskók számát, mert “hátha nem lesz elég”, megtriplázzuk az ásványvíz mennyiségét (mert mégiscsak egészségesebb, mint az üdítő..), jaj, mit vegyünk fel, mert mégiscsak a kis szerelmünk születésnapja, a nagymamát megnyugtatjuk, hogy nem baj, ha nem vett semmit, majd bepótolja (meg amúgy is, már mindene megvan ennek a kis drágának..), rohangálunk egyik anyukától a másikig, hogy nehogy valaki is elhanyagoltnak érezze magát, izgulunk, hogy egy meghívott gyerek se legyen kirekesztve a társaságból, ne törje senki se a kezét, se a lábát (vagy legalább csak a játszóházban biztos felelősségbiztosítás mellett :-), könnybe lábad a szemünk, ahogy a kisded elfújja azt a rengeteg gyertyát (5, 6, 7…?), aztán arra gondolunk, mi történt rengeteg évvel ezelőtt (5, 6, 7…?) azon a napon, amikor megszületett…

És akkor, amikor már majd’ összeesünk a fáradtságtól, megszépül az egész napos őrület, ami úgy kezdődött, hogy….. “felkelünk (hajnalban), elmegyünk a tortáért…..”



Kellemes szervezést kívánunk!


A Rendezvényhelyszínek Honlapja


Iratkozzon fel oldalunkra, ha érdeklik az aktuális, kedvezményes ajánlatok, kreatív rendezvényhelyszínek és élményprogramok!

Észrevétele van?

Kattintson ide