Kiválasztva 0 szolgáltató - Ajánlatkérés Ajánlatkérés a kiválasztottaktól

Csoportos ajánlatkéréshez kérjük jelentkezzen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés

Facebook Google

Regisztráció

Regisztráció Facebook Google

Csoportos ajánlatkéréshez kérjük jelentkezzen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés

Facebook Google

Regisztráció

Regisztráció Facebook Google

Csoportos ajánlatkéréshez kérjük jelentkezzen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés

Facebook Google

Regisztráció

Regisztráció Facebook Google

Csoportos ajánlatkéréshez kérjük jelentkezzen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés

Facebook Google

Regisztráció

Regisztráció Facebook Google

Csoportos ajánlatkéréshez kérjük jelentkezzen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés

Facebook Google

Regisztráció

Regisztráció Facebook Google

Csoportos ajánlatkéréshez kérjük jelentkezzen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés

Facebook Google

Regisztráció

Regisztráció Facebook Google

A leggyakoribb rendezvényszervezési hibák


Nincs kétségünk afelől, hogy mindenki mindig a legjobbat szeretné kihozni egy rendezvényből: elégedett megrendelő, boldog vendégek, flottul lebonyolított esemény, profi kollégák. Ez a munkánk, vagy ahogy mi szoktuk mondani, KÜLDETÉSÜNK.

Az egyes helyszínek felelős rendezvényszervezői speciális helyzetben vannak: a megrendelő általában szintén szakmabeli, a kapcsolattartás folyamán pedig előfordulhat „szakmai versengés”, vagy épp az ellenkezője: természetesnek veszünk olyan, a szervezéssel kapcsolatos részleteket, amelyeket „földi halandó” számára jobban kihangsúlyoznánk.

Mai cikkünk a leggyakoribb szervezői hibákkal foglalkozik (engedelmükkel eltekintünk a megrendelő-szervező és a helyszín-szervező közötti különbségektől), bocsássák meg, hogy így a sötét novemberre mi is negatívak lettünk egy kicsit. :-)

A szervezés során gyakran gondolhatjuk, hogy a két oldal (rendezvényhelyszín és megrendelő) feladatai – felelősségei elkülönülnek egymástól, azonban számos kellemetlenséget kerülhetünk el, ha minden részletről kikérdezzük a partnert, még ha nem is tűnik elsőre fontosnak (amikor például regisztrációs asztalt kérnek tőlünk, tudnunk kell, hogy a vendégek egyszerre érkeznek-e, gyakori lesz-e a különleges regisztráció, amelynek helyet kell adnunk stb...). Az első, leggyakoribb és legevidensebb szervezői hiba tehát a megfelelő kommunikáció hiánya lehet a megrendelővel.
Kerüljük a túl gyakori e-mailezést is, próbáljuk meg összeszedni gondolatainkat és kérdéseinket/válaszokat egy levélbe sűríteni.

Azt adni, amit a megrendelő kér.

Jól hangzik, nem?
A mi célunk azonban az kell, hogy legyen, hogy a nálunk megrendezett eseményről később is beszéljenek, természetesen jó értelemben az ember pedig természeténél fogva olyan dolgokról beszél szívesen, amelyek eltérnek az átlagostól, jó vagy rossz irányban.
Ajánljunk fel tehát valamit a megrendelőnek, legyen az plusz szolgáltatás, meglepetésszerű kedvezmény vagy akár apró ajándék a vendégeknek (ez utóbbiról természetesen egyeztessünk előzetesen...); lényeg a meglepetés ereje!

A kreativitás hiánya,

vagyis az az elem, ami megkülönbözteti a mi rendezvényünket/helyszínünket az átlagostól, amitől emlékezetes lesz az esemény a vendégek számára.
Lehet ez különleges dekoráció, az átlagostól eltérő rendezvénytechnika vagy akár a hagyományostól eltérő catering szolgáltatások (a cikk szerzője nemrégen egy konferencián járt, ahol a helyszín a vendégek rendelkezésére bocsájtott egy 3D lézerprintert, nem reklámcélból – bár annak is tökéletes volt.. -, csupán kipróbálásra, hát, nagy volt a tömeg...).
A helyszín adottságait ismerve a mi feladatunk lesz ennek kitalálása/megteremtése, harmóniában a rendezvény témájával.

A „házon belüli” összehangolás hiánya.

Marketing manager, rendezvényszervező, asszisztensek, főpincér, séf, dekoratőr, technikus, a renedzvényközpont igazgatója...
Hasznos lesz a szervezés során legalább 3 alkalommal (a megrendeléskor, félidőben, végül közvetlenül a rendezvény előtti napokban) összehívni a teljes csapatot és a félreértések elkerülése végett átbeszélni az egész rendezvényt.
Ekkor készülhet el a részletes forgatókönyv, a lehetséges váratlan események (és természetesen azok megoldási lehetőségei..) listájával.

A helyettes beugró.

Végül, de persze nem utolsósorban... a november annyira pesszimistává tesz bennünket, hogy ezt sem hagyhatjuk ki... :-)
Ne tartsunk minden információt magunknak, ne legyünk egyedül a szervezésben. Lehetőleg legyen még valaki a rendezvényközpontban rajtunk kívül, aki ismeri a rendezvény részleteit, annak minden területére vonatkozóan és akármi történjék (betegség, baleset, jaj..., vagy akár csak óriási dugó a városban), át tudja azonnal venni a munkánkat.



Megígérjük, hogy egészen az év végéig csupa vidám dologról fogunk írni ezentúl, sőt következő cikkünkben ajándékötleteket is adunk rendezvényszervezőknek.


Kellemes borongós novembert kíván a Rendezvényhelyszínek Honlapja!


Iratkozzon fel oldalunkra, ha érdeklik az aktuális, kedvezményes ajánlatok, kreatív rendezvényhelyszínek és élményprogramok!

Észrevétele van?

Kattintson ide