Kiválasztva 0 szolgáltató - Ajánlatkérés Ajánlatkérés a kiválasztottaktól

Csoportos ajánlatkéréshez kérjük jelentkezzen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés

Facebook Google

Regisztráció

Regisztráció Facebook Google

Csoportos ajánlatkéréshez kérjük jelentkezzen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés

Facebook Google

Regisztráció

Regisztráció Facebook Google

Csoportos ajánlatkéréshez kérjük jelentkezzen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés

Facebook Google

Regisztráció

Regisztráció Facebook Google

Csoportos ajánlatkéréshez kérjük jelentkezzen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés

Facebook Google

Regisztráció

Regisztráció Facebook Google

Csoportos ajánlatkéréshez kérjük jelentkezzen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés

Facebook Google

Regisztráció

Regisztráció Facebook Google

Csoportos ajánlatkéréshez kérjük jelentkezzen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés

Facebook Google

Regisztráció

Regisztráció Facebook Google

Valentin-nap, lánykérés, esküvő... Kezdődhet a szervezés!


Közeleg Valentin-nap! És hogy mi köze van a szerelmesek napjának a rendezvényszervezéshez..? Az esküvőkre specializálódott helyszínek rendezvényszervezői valószínűleg azonnal tudják a választ: Valentin-nap, lánykérések, március elejével bezárólag pedig ajánlatkérések tömkelege érkezik a májustól augusztusig tartó főszezonra (néhányan persze egyenesen 2017-re szerveznek, de mindez a lényegen nem változtat, Valentin-nap után beindul az esküvőszervezői főszezon. :-)

Mai cikkünk nem az új megrendelők és partnerek megtalálásához nyújt tippeket, hanem egy egyszerű, de szerintünk nagyon hasznos tanácsot ad ahhoz, hogy az ajánlatkérők végül minket válasszanak.

Az esküvő elsősorban (leginkább kizárólag) érzelmi töltetű esemény, nekünk, mint szervezőknek pedig szem előtt kell tartanunk ezt a tényt. Ebből következően számítanunk kell rá, hogy a megrendelőkkel való kapcsolat is más lesz, mint egy hagyományos rendezvény alkalmával. Változnak úgy a tárgyalási, mint a szervezési szakasz aranyszabályai.

Az esküvői ajánlatunkat próbáljuk mindig személyre szabni, akkor is, ha már kialakult, előre kész csomagajánlatokkal dolgozunk. Törekedjünk mindig a személyes kapcsolattartásra az e-mailes ajánlatküldés helyett.

Igen hasznos lehet referencia-videó, illetve referencia-fotóalbum bemutatása a majdani megrendelőknek, mindez még mielőtt az anyagi kérdésekre térnénk. Már ezek bemutatása közben elkezdhetünk puhatolózni majdani megrendelőnk igényei felől, a fotók és a videón látott eseményekre tett megjegyzésekből pedig gond nélkül választ kaphatunk olyan kérdésekre, amelyeket máskülönben egyenes, „hideg-rideg” módon kellene feltennünk. Figyeljünk aktívan megrendelőnk reakcióra, egy-egy mosoly is fontos információs tartalommal bír. Kérdéseink akár személyes jellegűek is lehetnek (hogyan ismerkedtek meg, hogyan történt a lánykérés..), olyan emlékekre, mozzanatokra emlékeztetve a megrendelőt, amelyek pozitív érzéseket keltenek benne és érzelmekkel töltött történetek elmesélésére késztetik.

Mindennek persze nem kizárólag az értékesítés a célja.... Az esküvőre készülő szerelmeseknek (vagy akár a szülőknek) ily módon adhatjuk meg a kellő tiszteletet is, mégiscsak életük egyik legfontosabb napjára készülődnek. A rendezvényszervezés talán legcsodálatosabb ágazata az esküvőszervezés. Ha igazán szívvel-lélekkel és lelkesedéssel végezzük munkánkat, anyagi szempontból is meglesz az eredménye (nem beszélve a hálás megrendelők köszönőszavait az esemény végeztével).

Portfóliókészítésre fel, szép Valentin-napot mindenkinek!

A Rendezvényhelyszínek Honlapja munkatársai


Iratkozzon fel oldalunkra, ha érdeklik az aktuális, kedvezményes ajánlatok, kreatív rendezvényhelyszínek és élményprogramok!

Észrevétele van?

Kattintson ide