Kiválasztva 0 szolgáltató - Ajánlatkérés Ajánlatkérés a kiválasztottaktól

Csoportos ajánlatkéréshez kérjük jelentkezzen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés

Facebook Google

Regisztráció

Regisztráció

Csoportos ajánlatkéréshez kérjük jelentkezzen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés

Facebook Google

Regisztráció

Regisztráció

Csoportos ajánlatkéréshez kérjük jelentkezzen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés

Facebook Google

Regisztráció

Regisztráció

Csoportos ajánlatkéréshez kérjük jelentkezzen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés

Facebook Google

Regisztráció

Regisztráció

Csoportos ajánlatkéréshez kérjük jelentkezzen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés

Facebook Google

Regisztráció

Regisztráció

Csoportos ajánlatkéréshez kérjük jelentkezzen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés

Facebook Google

Regisztráció

Regisztráció

Follow-up tevékenység a rendezvényszervezésben


Itt a tavasz, itt a nyár, ezzel pedig elérkezett a szabadtéri rendezvények szezonja!
Ez az időszak különleges helyet foglal el a rendezvényhelyszínek életében, a helyszín adottságaitól függően kinek áldás, kinek átok, reméljük, az előbbiek azért többen vannak.

A rendezvények számának növekedésével előfordulhat, hogy kevesebb időnk marad a follow-up tevékenységre, amely viszont rendkívül fontos elem szolgáltatásaink minőségének folyamatos javítása érdekében.

Mit is foglal magában az “event follow-up”?

Mindkét oldal visszajelzése fontos!

Az event follow-up során egyrészt a megrendelő, másrészt pedig maga a rendezvényhelyszín munkatársainak visszajelzéseire vagyunk kíváncsiak.

Első lépésben a szokásos köszönetnyilvánítással egy időben a megrendelő véleményét kérhetjük a rendezvénnyel kapcsolatosan.

Erre a legjobb időpont a rendezvény vége utáni 2-3. nap, a forma pedig lehet akár digitális, akár hagyományos.

A szokásos és túlságosan megszokott “egytől-ötig-osztályozzon-minket” kérdőív helyett a kifejtős, nyílt kérdésekkel több információhoz juthatunk:

- Mi volt a fő indok, amiért helyszínünket választotta?

- Milyen visszajelzések érkeztek a vendégektől?

- Ön szerint milyen módon tudnánk javítani a szolgáltatásainkon?

- A rendezvény mely részével volt a leginkább elégedett és melyikkel a legkevésbé?

- Az Ön által szervezett rendezvények között milyen jellegű eseménynek tudnánk esetleg még otthont adni?

7-8 ilyen jellegű és jól megfogalmazott kérdés általában elegendő, a kitöltött űrlap terjedelme pedig ne haladja meg az egy oldalt!

In house m...

In house meeting a rendezvényhelyszínen

Az “in-house meeting”-en a rendezvényhelyszín azon munkatársainak véleményét illetve tapasztalatait kérjük ki, akik részt vettek az esemény szervezésében illetve lebonyolításában: a főszervező illetve az asszisztens/ek, bárki, aki a szervezés során személyes kapcsolatban állt a megrendelővel, saját catering esetén a főpincér, séf, a technikáért felelős személy, a dekoratőr illetve az általunk biztosított külsős szolgáltatók (pl. fotós).

Az in-house meetingen az alábbi kérdésekre kell választ kapnunk:

- Mi volt a rendezvény célja?

- Mennyire sikerült eleget tennünk a megrendelő elvárásainak?

- A megrendelőtől kapott feedback alapján milyen javításokat tudunk helyszínünk mindennapos életének részévé tenni?

- Melyek voltak a “kritikus pontok” a szervezés alatt ill. a rendezvény során és hogyan kezeltük azokat?

- Hallottunk-e akár pozitív, akár negativ irányú “megjegyzéseket” a résztvevőktől a rendezvény alatt?

- A csapatunk együttműködése a rendezvény során


Kétségtelenül minden helyszínnek megvan már a maga follow-up módszere, reméljük azonban, hogy sikerült néhány hasznos tippet adnunk ahhoz, hogy rendezvényről rendezvényre nagyobb sikereket érhessen el Ön is!


Megrendelésekkel (és pihenéssel is!) teli tavaszt kíván a Rendezvényhelyszínek Honlapja!



Ha tetszett a cikkünk, kérjük, hogy ossza meg ismerőseivel is!


Iratkozzon fel oldalunkra, ha érdeklik az aktuális, kedvezményes ajánlatok, kreatív rendezvényhelyszínek és élményprogramok!


Észrevétele van?

Kattintson ide