Kiválasztva 0 szolgáltató - Ajánlatkérés Ajánlatkérés a kiválasztottaktól

Csoportos ajánlatkéréshez kérjük jelentkezzen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés

Facebook Google

Regisztráció

Regisztráció

Csoportos ajánlatkéréshez kérjük jelentkezzen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés

Facebook Google

Regisztráció

Regisztráció

Csoportos ajánlatkéréshez kérjük jelentkezzen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés

Facebook Google

Regisztráció

Regisztráció

Csoportos ajánlatkéréshez kérjük jelentkezzen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés

Facebook Google

Regisztráció

Regisztráció

Csoportos ajánlatkéréshez kérjük jelentkezzen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés

Facebook Google

Regisztráció

Regisztráció

Csoportos ajánlatkéréshez kérjük jelentkezzen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés

Facebook Google

Regisztráció

Regisztráció

Hatékonyság a rendezvényszervezésben, a Marketing-mix


Hogyan növelhető az event manager munkájának hatékonysága, min tudnánk változtatni a nagyobb siker érdekében? Egészen biztos, hogy elsőrendű célunk a rendezvények számának emelése kell, hogy legyen? Rendezvényszervezők gyakran esnek abba a hibába, hogy minden energiájukat és a rendelkezésre álló marketing büdzsét az események számának növelésére szánják, pedig általában sokkal bonyolultabb mechanizmusokhoz való alkalmazkodás tesz igazán sikeressé egy-egy helyszínt.

(Hűha, még azt sem fogalmaztuk meg, mit is jelent a „SIKERES HELYSZÍN” fogalma, mitől is lesz a helyszín „menő”. Vannak róla elképzeléseink, de örülnénk, ha Önök is megosztanák velünk ötleteiket, várjuk a kommenteket Facebook oldalunkon!)

Visszatérve a hatékonyság növeléséhez az első lépés természetesen a helyszínen végzett eddigi tevékenységünk rövidebb-hosszabb elemzése lesz.
Ezt követően kezdődik a munka nehezebb része, amely a híres-neves Marketing-mix 4P vonalán halad. PRODUCT, PRICE, PLACE, PROMOTION. Mit is jelent mindez a rendezvényszervezésben?

PRODUCT

A helyszín maga, annak adottságai, költségei, milyen típusú rendezvények megtartására alkalmas és milyen típusúakra nem. Esetleges fejlesztések, építészeti módosítások költséghatékonysági elemzése. A helyszín jellegzetességeinek figyelembe vétele mellett hatékonyan meghatározhatjuk a célközönséget is. Kastélyszálló esetében például a hatékonyság érdekében nyugodtan kizárhatjuk legény –vagy leánybúcsúra készülő fiatalokat a komoly, céges kliensekre illetve az esküvői szertartásokra koncentrálva inkább.

PRICE

Korábbi árképzésünk elemzése, esetleges csomagárak kialakításának lehetősége, a versenytársak ár-minőség arányú elemzése, a piac általános elemzése, megrendelőink „vásárlási” szokásainak, lehetőségeinek, igényeinek elemzése.

PLACE

Hol is vagyunk, a környezet elemzése, Budapest, vidék, Balaton... Ha helyszínünk még viszonylag eldugott helyen is van, ez nem feltétlenül jelent hátrányt. Céges összejöveteleken például kifejezetten előny, ha a környéken nem csábítja számos más programlehetőség a résztvevőket. Figyeljünk oda a promóciónál, ne csak a közelben reklámozzunk!

PROMOTION

És igen, a talán legfontosabb elem, a hirdetés. A legkülönlegesebb, legfantasztikusabb helyszín is üresen tátong, ha nem ismeri senki sem. Ebben az esetben is megrendelőink „vásárlási” szokásainak elemzése a kulcs, vagyis a „Hol keres, mit keres, milyen helyszínt keres?” kérdésekre kell választ kapnunk. Manapság elmondhatjuk, hogy a rendezvényre készülők több, mint 90%-a azz interneten próbál megfelelő helyszínt találni. A Redenzvényhelyszínek Honlapja Magyarország leglátogatottabb és legrészletesebb helyszínkereső portálja, de számos más online hirdetési lehetőség is rendelkezésre áll, emellett kiemeljük a social networking fontosságát.

Szép nyarat kívánunk Mindenkinek!


Iratkozzon fel oldalunkra, ha érdeklik az aktuális, kedvezményes ajánlatok, kreatív rendezvényhelyszínek és élményprogramok!


Észrevétele van?

Kattintson ide